Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli zaprasza do składania ofert w przetargu na wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej oraz demontażu gazowych podgrzewaczy wody w mieszkaniach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ulicy:

Administracji Osiedla Nr 2

  • Siedlanowskiego 8 – budynek liczy 120 mieszkań, z czego deklaracje zgody na wykonanie c.c.w. złożyło 79 właścicieli,

Administracji Osiedla Nr 3

  • Żwirki i Wigury 10 – budynek liczy 45 mieszkań, z czego deklaracje zgody na wykonanie c.c.w. złożyło 31 właścicieli.

 Przedmiotem zamówienia jest m.in. wykonanie poziomów i pionów c.c.w., zamontowanie zaworów odcinających, wykonanie pionów cyrkulacji, wykonanie zasilania c.c.w. i podłączenie go do istniejących lokalówek, podłączenie poziomu c.c.w. i cyrkulacji, demontaż gazowych podgrzewaczy wody, wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, c.c.w. i cyrkulacji.

Prace  należy wykonać zgodnie projektem technicznym oraz specyfikacją robót, która znajduje się w załączniku PDF z uwzględnieniem robót towarzyszących związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Prace remontowe winny być prowadzone w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie lokali mieszkalnych.

Termin wykonania robót – do 29.02.2024 roku. W przypadku gdyby oferent nie był w stanie wykonać prac w wyznaczonym terminie, w ofercie należy podać możliwy termin zrealizowania zadania.

Wadium w wysokości 5 tysięcy złotych, należy wpłacić na konto Spółdzielni Mieszkaniowej PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282. Za datę wpłaty na konto, uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni.  W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót.

Kserokopie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

Wszelkie niezbędne materiały do złożenia oferty, tj.: formularz ofertowy, zgłoszenie udziału w przetargu, specyfikacja techniczna wykonania robót, znajdują się w załączniku PDF lub można odebrać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli pok. 207 w godz. od 700 do 1500, tel. 15 810 98 01 wewn. 205.

Wgląd do opracowanego projektu technicznego oraz wszelkich niezbędnych informacji na temat przedmiotu przetargu można uzyskać w administracji osiedla właściwej dla budynku, na który składana będzie oferta:

–  Administracja Osiedla Nr 2 przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 7 – tel. 15 810 98 08,

–  Administracja osiedla Nr 3 przy ul. Poniatowskiego 16 – tel. 15 810 98 11.

W przypadku wyboru oferty, oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej, tj. ubezpieczenie na pełną odpowiedzialność cywilną, materialną, administracyjną oraz karną, od wszelkich szkód (na osobie lub na mieniu), które powstaną, wskutek zdarzeń szkodowych, które zaistnieją  w okresie trwania umowy, w związku z wykonywaniem robót, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.

Oferty na załączonym formularzu ofertowym wraz z załącznikami, zgłoszeniem udziału w przetargu oraz dowodem wpłaty wadium, należy składać w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w terminie do 13.10.2023 r. do godz. 1500. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem  „Wykonanie instalacji centralnej ciepłej wody w budynku przy ulicy …………………..”.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania  przyczyny.

Załączniki