Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli zaprasza do składania ofert na wykonywanie usług w ramach montażu, naprawy bądź remontu istniejącej instalacji domofonowej w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Stalowej Woli.
Montażu nowej instalacji domofonowej, a także naprawy lub remontu istniejących domofonów, należy dokonać zgodnie z załączoną specyfikacją oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i normami w tym zakresie.
Powyższe prace, wykonywane będą na wniosek Spółdzielni zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem na realizację danej usługi.
Specyfikacja warunków wykonania usług znajduje się w załączniku PDF lub można odebrać ją w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli pok. 207 w godz. od 700 do 1500, tel. 15 810 98 01 wewn. 205.
W przypadku wyboru oferty, oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej, tj. ubezpieczenie na pełną odpowiedzialność cywilną, materialną, administracyjną oraz karną, od wszelkich szkód (na osobie lub na mieniu), które powstaną, wskutek zdarzeń szkodowych, które zaistnieją w okresie trwania umowy, w związku z wykonywaniem robót, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na czas nieokreślony, w oparciu o zatwierdzony przez strony cennik usług.
W przypadku, gdy oferent wykonywał tego typu instalacje na terenie Stalowej Woli, prosimy o załączenie wykazu nieruchomości ze wskazaniem nr klatek.
Dopuszcza się składanie ofert na wybrane usługi tj. montaż bądź naprawa/remont instalacji domofonowej.
Oferty ze szczegółowym cennikiem usług wraz z załącznikami należy składać w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na wykonywanie usług w ramach montażu, naprawy bądź remontu instalacji domofonowej” w terminie do dnia 13.12.2024 r. do godz. 1500.