Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli zaprasza do składania ofert na wykonanie remontu instalacji odgromowej na nw. budynkach mieszkalnych położonych w Stalowej Woli , w zasobach Administracji Osiedla nr 1 przy:

1/ Al. Jana Pawła II 56 (IV p. – 4 kl. schodowe, OWT)

2/ Al. Jana Pawła II 76 (IV p. – 3 kl. schodowe, WK )

oraz w zasobach Administracji Osiedla nr 3 przy:

1/ ul. Czarnieckiego 11 ( IV p. – 5 kl. schodowych, BSK )

2/ ul. Czarnieckiego 13 ( IV p. – 5 kl. schodowych, BSK )

3/ ul. Poniatowskiego 15 ( IV p. – 2 kl. schodowe, Tradycja)

Zakres robót obejmuje: 

1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej,

2) ułożenie w wykopie uziomu otokowego z bednarki stalowej ocynkowanej 30 x 4 mm,

3) połączenie z uziomem otokowym przez spawanie i zabezpieczenie przed korozją,

4) wykonanie nowej naciągowej instalacji, zwodów pionowych i poziomych z drutu stalowego, ocynkowanego Ø 8 mm (wszystkie elementy stalowe z powłoką antykorozyjną cynkową),

 5) połączenie przewodów odprowadzających z uziomami za pomocą zacisków probierczych,

 6) doprowadzenie terenu po robotach do stanu pierwotnego wraz z posianiem trawy.

Instalację odgromową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie. Po wykonaniu prac należy wykonać pomiary instalacji odgromowej i przedłożyć Spółdzielni wyniki tych pomiarów w formie protokołów wraz ze schematami ideowymi wykonanej instalacji.

Wadium w wysokości 1 tysiąca złotych na każdy z budynków, na który będzie składana oferta należy wpłacić na konto Spółdzielni PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282.

Za datę wpłaty na konto, uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni. W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót. Kserokopie wpłat należy dołączyć do oferty.

W załączniku znajduje się:

– druk oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami przetargu, celem podpisania i dołączenia do oferty,

– formularz ofertowy, na którym należy złożyć ofertę dla każdego obiektu oddzielnie.

Termin wykonania robót do 15.09.2018 r.

Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta na remont instalacji odgromowej” w terminie do 20.07.2018 r. do godz. 15ºº. Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych.

Do oferty należy dołączyć kserokopię stosownych uprawnień do wykonywania prac objętych zaproszeniem.

Wszelkich informacji w powyższej sprawie można uzyskać w siedzibie Administracji Osiedla nr 1, tel. 15 810 98 05 oraz Administracji Osiedla nr 3, tel. 15 810 98 11.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości lub jego części bez podania przyczyny.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej 

w Stalowej Woli