Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli zaprasza do składania ofert na wykonanie remontu instalacji odgromowej na nw. budynkach mieszkalnych położonych w Stalowej Woli, w zasobach
Administracji Osiedla nr 1 przy:
1/ Al. Jana Pawła II 58 ( XII kondygn. – 3 kl. schodowe, WK)
2/ Al. Jana Pawła II 78 ( V kondygn. – 5 kl. schodowych, OWT )
3/ Al. Jana Pawła II 82 ( V kondygn. – 3 kl. schodowe, OWT )
4/ Al. Jana Pawła II 84 ( V kondygn. – 5 kl. schodowych, OWT )
Administracji Osiedla nr 2 przy:
1/ ul. Żeromskiego 3 ( V kondygn. – 4 kl. schodowe, BSK )
Administracji Osiedla nr 3 przy:
1/ ul. Poniatowskiego 44 ( V kondygn. -punktowiec , tradycja )
2/ Al. Jana Pawła II 8 ( XII kondygn. – 3 kl. schodowych, RWP )
Zakres robót obejmuje między innymi :
1. demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
2. ułożenie w wykopie uziomu otokowego z bednarki stalowej ocynkowanej 30 x 4 mm, (nie dotyczy Adm. Osiedla nr 2),
3. połączenie z uziomem otokowym przez spawanie i zabezpieczenie przed korozją,
4. wykonanie nowej naciągowej instalacji, zwodów pionowych i poziomych z drutu stalowego, ocynkowanego Ø 8 mm (wszystkie elementy stalowe z powłoką antykorozyjną cynkową),
5. połączenie przewodów odprowadzających z uziomami za pomocą zacisków probierczych,
6. doprowadzenie terenu po robotach do stanu pierwotnego wraz z posianiem trawy.
Instalację odgromową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, po wcześniejszym zapoznaniu się z załączonymi zakresami robót.
Po wykonaniu prac należy wykonać pomiary instalacji odgromowej i przedłożyć Spółdzielni wyniki tych pomiarów w formie protokołów wraz ze schematami ideowymi wykonanej instalacji.
Wadium w wysokości 1 tysiąca złotych na każdy z budynków, na który będzie składana oferta należy wpłacić na konto Spółdzielni PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282.
Za datę wpłaty na konto, uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni. W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót. Kserokopie wpłat należy dołączyć do oferty.
W załączniku PDF znajduje się:
-
druk Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami przetargu, celem podpisania i dołączenia do oferty,
-
pisma z zakresami robót opisanymi przez poszczególne Administracje Osiedli,
- formularz ofertowy, na którym należy złożyć ofertę dla każdego obiektu oddzielnie.
Termin wykonania robót do 15.09.2019 r.
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul.gen.L.Okulickiego 32 w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta na remont instalacji odgromowej” w terminie do 24.06.2019 r. do godz. 1500. Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych.
Do oferty należy dołączyć kserokopię stosownych uprawnień do wykonywania prac objętych zaproszeniem.
Wszelkich informacji w powyższej sprawie można uzyskać w działach technicznych w siedzibie Administracji Osiedla nr 1, tel 15 810 98 05, Administracji Osiedla nr 2 tel.
15 810 98 08 i Administracji Osiedla nr 3 tel 15 810 98 11.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w całości lub jego części bez podania przyczyny.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej
w Stalowej Woli