Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli zaprasza do złożenia oferty na demontaż, dostawę i montaż ślusarki drzwiowej oraz witryn wejściowych w lokalach zlokalizowanych w niżej wymienionych Administracjach Osiedli:

1. Administracja Osiedla Nr 1

a) budynek Administracji Osiedla Nr 1 przy ul.gen.L.Okulickiego 125 w Stalowej Woli w lokalu użytkowym STARTER” wg załączonej specyfikacji i schematów,

Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji stalowej.

b) drzwi wewnętrzne stalowe do budynków mieszkalnych położonych przy ul. Poniatowskiego 51 i 53 oraz Al. Jana Pawła II 40, 82 i 84.

Termin wykonania nie później niż do 30.09.2018 r. należy podać w ofercie.

2. Administracja Osiedla Nr 2

Pawilon handlowo-usługowy ul. Siedlanowskiego 3- lokal I p. nad sklepem „Żabka”.

Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji aluminiowej wg załączonej specyfikacji i schematów.

Termin wykonania nie później niż do 15.09.2018 r. należy podać w ofercie.

3. Administracja Osiedla Nr 3

a) Pawilon Handlowo – Usługowy przy ul. Poniatowskiego 4 i 14 w Stalowej Woli, drzwi zewnętrzne wg załączonej specyfikacji i schematów,

Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji stalowej .

b) drzwi wewnętrzne stalowe do budynków mieszkalnych położonych przy ul. Poniatowskiego 46 oraz ul. Wałowej 15,17 i 19,

c) bramy garażowe stalowe – 3 sztuki dla potrzeb Administracji Osiedla nr 3, wykonanie i dostawa bez montażu.

Termin wykonania nie później niż do 15.09.2018 r. należy podać w ofercie.

Wadium w wysokości 1 tys. zł dla pkt 1a), 1b), 2, 3a), 3b) i 3c) należy wpłacić na konto Spółdzielni Mieszkaniowej PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282.

Za datę wpłaty na konto, uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni. W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót.

Kserokopie wpłat należy dołączyć do oferty. Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych.

Wszelkie niezbędne materiały do złożenia oferty, tj.: druki ofertowe, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz specyfikację wraz ze schematami witryn i drzwi znajdują się w załączniku lub można odebrać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli pok. 212 w godz. od 700 do 1500, tel. 15 810 98 01 wewn. 220.

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać pomiarów we własnym zakresie. W tym celu należy skontaktować się z działem technicznym poszczególnych Administracji Osiedla.

Szczegółowe informacje o przedmiocie zamówienia udzielają dla obiektów:

– Administracja Osiedla Nr 1, dział techniczny tel. 15 810 98 05

– Administracja Osiedla Nr 2, dział techniczny tel. 15 810 98 08

– Administracja Osiedla Nr 3, dział techniczny tel. 15 810 98 11

Ofertę na formularzu ofertowym w zamkniętych kopertach z dopisem „Wymiana ślusarki” należy złożyć w Sekretariacie Spółdzielni przy ul. gen. L. Okulickiego 32 w Stalowej Woli w terminie do 10.07.2018 r. do godz. 1500.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej

w Stalowej Woli